INSPELAT WEBINAR
Lönar det sig att ha nöjda hyresgäster?
Lönar det sig att ha nöjda hyresgäster?
Ta del av vårt webinar där vi visar hur förvaltningskvalitet hänger ihop driftnetto och fastighetsvärde. Vi delar med oss av konkreta exempel på hur du kan räkna på effekten av olika serviceförbättrande åtgärder – och hur de påverkar fastighetens lönsamhet och långsiktiga värde.
Under webinaret går vi igenom:
- Sambandet mellan hög kundnöjdhet och lägre vakansgrad, högre driftnetto samt ökat fastighetsvärde.
- Vi konkretiserar vad vakanser faktiskt kostar – och hur du kan förebygga dem.
- Exempel på hur du kan räkna på den direkta påverkan som olika åtgärder har på driftnetto och fastighetsvärde.
Webinaret hålls tillsammans med Tommy Grek, fastighetskonsult och ägare av Grek Management. Tommy har lång erfarenhet som bland annat fastighetschef på Willhem och har även arbetat på bolag som Emilshus och Tosito.
![]() Ägare Grek Management AB |
![]() Affärschef AktivBo |