KOMMANDE WEBINAR
Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10% på fem år
Webinar
Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10 procentenheter på fem år
▎Onsdag 22 oktober | 13.00-14.00
Vad krävs för att långsiktigt lyfta servicen till hyresgästerna? Under detta webinar får du följa Järfällahus inspirerande framgångsresa – från avgörande strategiska beslut till konkreta åtgärder i vardagen, vilket lett till både ökad hyresgästnöjdhet och en betydande höjning av Serviceindex.
Under webinaret kommer vi bland annat att få höra om:
- Framgångsfaktorer som drivit utvecklingen
- Konkreta exempel på vilka åtgärder som gett vilken effekt
- Hur medarbetarna engagerats och blivit en nyckel i förändringsarbetet
- Lärdomar och inspiration för att stärka Serviceindex
I webinaret medverkar Järfällahus styrelseordförande Dan Engstrand, vd Jennie Sahlsten, förvaltningschef Sara Grandin, chef för trygghetsenheten Ninos Gawrieh och chef för yttre skötsel & lokalvård Carlos Banda, samt David Frödin, Customer Development Manager från AktivBo.
Missa inte chansen att få nya insikter du kan ta med dig direkt in i det egna förbättringsarbetet!
![]() Styrelseordförande |
![]() Vd Järfällahus
|
![]() Förvaltningschef Järfällahus |
![]() Chef trygghetsenheten Järfällahus |
![]() Chef yttre skötsel och lokalvård Järfällahus |
![]() Customer Development Manager AktivBo |