Skip to the main content.

KOMMANDE WEBINAR

Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10% på fem år

 

Webinar

Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10 procentenheter på fem år

Onsdag 22 oktober  |  13.00-14.00   

Vad krävs för att långsiktigt lyfta servicen till hyresgästerna? Under detta webinar får du följa Järfällahus inspirerande framgångsresa – från avgörande strategiska beslut till konkreta åtgärder i vardagen, vilket lett till både ökad hyresgästnöjdhet och en betydande höjning av Serviceindex.

Under webinaret kommer vi bland annat att få höra om:

  • Framgångsfaktorer som drivit utvecklingen
  • Konkreta exempel på vilka åtgärder som gett vilken effekt
  • Hur medarbetarna engagerats och blivit en nyckel i förändringsarbetet
  • Lärdomar och inspiration för att stärka Serviceindex

I webinaret medverkar Järfällahus styrelseordförande Dan Engstrand, vd Jennie Sahlsten, förvaltningschef Sara Grandin, chef för trygghetsenheten Ninos Gawrieh och chef för yttre skötsel & lokalvård Carlos Banda, samt David Frödin, Customer Development Manager från AktivBo.

Missa inte chansen att få nya insikter du kan ta med dig direkt in i det egna förbättringsarbetet!

 

 

Järfällahus-Dan-Engstrand (1)Dan Engstrand
Styrelseordförande
Järfällahus-Jennie-SahlstenJennie Sahlsten
 
Vd Järfällahus

 

Järfällahus-Sara-GrandinSara Grandin

Förvaltningschef Järfällahus


Järfällahus-Ninos-GawriehNinos Gawrieh
 
Chef trygghetsenheten Järfällahus
Järfällahus-Carlos-BandaCarlos Banda

Chef yttre skötsel och lokalvård Järfällahus


Profilbild-David_FrödinDavid Frödin

Customer Development Manager AktivBo

Anmäl dig här