INSPELAT WEBINAR
Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10% på fem år
Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10 procentenheter på fem år
Vad krävs för att långsiktigt lyfta servicen till hyresgästerna? Under detta webinar får du följa Järfällahus inspirerande framgångsresa – från avgörande strategiska beslut till konkreta åtgärder i vardagen, vilket lett till både ökad hyresgästnöjdhet och en betydande höjning av Serviceindex.
Under webinaret får vi bland annat höra om:
- Framgångsfaktorer som drivit utvecklingen
- Konkreta exempel på vilka åtgärder som gett vilken effekt
- Hur medarbetarna engagerats och blivit en nyckel i förändringsarbetet
- Lärdomar och inspiration för att stärka Serviceindex
I webinaret medverkar Järfällahus styrelseordförande Dan Engstrand, vd Jennie Sahlsten, förvaltningschef Sara Grandin, chef för trygghetsenheten Ninos Gawrieh och chef för yttre skötsel & lokalvård Carlos Banda, samt David Frödin, Customer Development Manager från AktivBo.
Dan EngstrandStyrelseordförande |
Jennie SahlstenVd Järfällahus
|
Sara GrandinFörvaltningschef Järfällahus |
Ninos GawriehChef trygghetsenheten Järfällahus |
Carlos BandaChef yttre skötsel och lokalvård Järfällahus |
David FrödinCustomer Development Manager AktivBo |
.png?width=250&height=250&name=J%C3%A4rf%C3%A4llahus-Dan-Engstrand%20(1).png)




