Skip to the main content.

INSPELAT WEBINAR

Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10% på fem år

Så höjde Järfällahus sitt Serviceindex med 10 procentenheter på fem år


Vad krävs för att långsiktigt lyfta servicen till hyresgästerna? Under detta webinar får du följa Järfällahus inspirerande framgångsresa – från avgörande strategiska beslut till konkreta åtgärder i vardagen, vilket lett till både ökad hyresgästnöjdhet och en betydande höjning av Serviceindex.

Under webinaret får vi bland annat höra om:

  • Framgångsfaktorer som drivit utvecklingen
  • Konkreta exempel på vilka åtgärder som gett vilken effekt
  • Hur medarbetarna engagerats och blivit en nyckel i förändringsarbetet
  • Lärdomar och inspiration för att stärka Serviceindex

I webinaret medverkar Järfällahus styrelseordförande Dan Engstrand, vd Jennie Sahlsten, förvaltningschef Sara Grandin, chef för trygghetsenheten Ninos Gawrieh och chef för yttre skötsel & lokalvård Carlos Banda, samt David Frödin, Customer Development Manager från AktivBo.

 

 

Järfällahus-Dan-Engstrand (1)Dan Engstrand
Styrelseordförande
Järfällahus-Jennie-SahlstenJennie Sahlsten
 
Vd Järfällahus

 

Järfällahus-Sara-GrandinSara Grandin

Förvaltningschef Järfällahus


Järfällahus-Ninos-GawriehNinos Gawrieh
 
Chef trygghetsenheten Järfällahus
Järfällahus-Carlos-BandaCarlos Banda

Chef yttre skötsel och lokalvård Järfällahus


Profilbild-David_FrödinDavid Frödin

Customer Development Manager AktivBo

Visa inspelat webinar